onsdag den 8. januar 2014

Grøn power jouise



Jeg fik opskriften på denne grønne jouise af en bekendt og mit første instinkt var "Uuuhh det ser farligt ud", men hold da fest det smager godt. Min familie blev sku bange da jeg hældte denne jouise op i glasset. De tøserøve. Jeg må da også indrømme at den ikke ser helt appelsinfri ud, og det er den heller ikke. Der er kun gode, grønne sager i den og den smager dejligt at citrus.
Får at lave den skal man bruge:
  • ½ citron eller lime
  • 1 håndfyld spinat
  • i håndfyld persille
  • 2 blade grønkål
  • 1 stort æble
  • 1 cm skive ingefær
Det smager helt fantastisk af citrus og hvis min mand havde ture smage, havde han ikke kunne spore hverken kål, persille eller spinat. Det samme vil du heller ikke kunne. Kun alt det sunde der breder sig i blodet og derefter alle cellerne i kroppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar