tirsdag den 11. marts 2014

Laks med birkes og nigellafrø

Jeg elsker laks og jeg elsker birkes. Så i stedet for helt alm. og til tider, kedelig laks, lavede jeg forleden denne variation.

Laks efter bagning

Jeg vende bare noget af laksesteaksene i birkes og nogle i nigellafrø. Man behøver ikke først at vende laksen i noget, da den er naturligt klistret.

Når man har gjort det, ser de således ud. Alle nu ser det jo super lækkert ud.


Laks før bagning
Man kommer bare ligt olie i bunden af fadet, så de ikke brænder på og bager laksen i 15-20 minutter ved 200 grader. Det er bare guf.

Jeg spiste det sammen med lidt bulgursalat og lidt kogte grønsager.

1 kommentar:

  1. If you're trying to lose pounds then you certainly have to jump on this brand new custom keto plan.

    To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and cooks joined together to develop keto meal plans that are efficient, decent, money-efficient, and delicious.

    Since their grand opening in 2019, hundreds of individuals have already completely transformed their figure and health with the benefits a proper keto plan can offer.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones given by the keto plan.

    SvarSlet